Hangi SATC Karakteri Değilsiniz?

Perşembe, Ekim 06, 2016



Az çok bir süredir takip edenler bilir, SATC senelerdir en sevdiğim, ilham aldığım, eğlendiğim dizilerden biridir. Her yıl bir kez oturur, en baştan tüm bölümleri (ve filmleri) izler, hem güler hem de keyiflenirim. Samantha, Carrie, Charlotte ve Miranda... İnternet üzerinde "hangi SATC karakterisiniz" temalı yüzlerce quiz mevcut, hatta az çok diziden keyif alan herkes en az 4-5 tanesini çözmüştür diye düşünüyorum (hehe). Bu seneki maraton zamanım yaklaşmışken -I couldn't help but wonder- hangi SATC karakteri değilsiniz?


Dört kadının da kendine özgü hoşlukları, boşlukları, doğruları ve yanlışları olsa da, seriyi sevenler için aralarından (en az) birini kendine daha yakın görmek kaçınılmaz. Tabii dördünün de birbiriyle zaman zaman zıtlaşan karakterlerini göz önünde bulundurunca, birinin dışarıda kalması da... Benim için o karakter Miranda Hobbes.


Önce iyi yanlarına bakalım: İşine bağlı ve çok başarılı bir avukat olması, bulunduğu yere tamamen kendi emeğiyle gelmiş olması, bağımsızlığı, eşitlikçi yanı, kendini iş hayatında (ve sosyal baskılar altında) asla ezdirmemesi, atletikliği, inatçılığı, zekası ve çoğunlukla bir çok kişinin kafasına takıp dert edeceği şeyleri umursamaması kendisine hayran olunacak özellikler...

Ama olmayacak zamanlarda (bu kadar donanımlı olmasına rağmen) tam bir özgüvensizlik abidesine dönüşmesi, çoğu konuda aşırı negatif ve sert olması, açık fikirli olmaması ve kendini koruma mekanizması adı altında en yakın dostlarını bile gözünü kırpmadan kırabilecek kadar keskin kenarlı bir sarkastikliğe tutunması, benim için onu kendime en uzak karakter yapıyor.


Madalyonun diğer tarafını çevirirsek... Benim quizlerin sonucu zaman zaman Charlotte , zaman zaman da Carrie çıkıyor. Ne Carrie kadar kararsız ve duygusal; ne de Charlotte kadar leydi değilim ama ikisinden de bazı ortak özellikler bulabiliyorum kendimle.

Peki siz hangi SATC karakteri değilsiniz? Neden? Cevaplarınızı bekliyorum!

Sevgiler,

 

You Might Also Like

2 yorum

  1. Ben kesinlikle Charlotte değilim ama aynısından on senelik arkadaşım var bir tane :)

    YanıtlaSil
  2. Aynen! Miranda bana da cok uzak. Samantha`nin ise ozendigim ozellikleri yok degil ;) Ben kendimi %60 Charlotte, %40 Carrie olarak goruyorum. Ikisinin kombinasyonu bence cok guzel :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli, haydi sohbete katılın!

We Have A Rule

We Have A Rule

Yasal Uyarı

Bu sitedeki tüm metin ve görseller, telif hakkı yasası ile korunmaktadır. İzinsiz ve kaynak göstermeden kullanımı, yasanın ihlali sebebi ile kullanan kişi hakkında yasal işlem başlatma sebebi sayılır.

Twitter

Subscribe