Remarkable Plants That Shape Our World

Pazar, Eylül 25, 2016


Bazı kitaplar çok güzel oluyor... Tıpkı Thames & Hudson'dan çıkan Remarkable Plants That Shape Our World gibi. Vintage botanik çizimleri oldum olası çok severim ama bu kitap estetik çizimlerden çok daha fazlasına sahip. Tüm dünyadan kullanıldıkları alanlarında büyük değişiklikler yaratmış olan bitkileri akıcı ve keyifli bir dille anlatıp, birçok ilginç bilgi veriyor. Tam salonun en ortasına koyup gelip geçtikçe birkaç sayfa okumalık.





Ben kitabı Akmerkez'de yeni açılan Wepublic'ten aldım. Wepublic'in dekorasyon bölümü çok güzel, ev kuşları kendini harikalar diyarında hissedebilir. Kitabın yanındaki kupa da yine aynı günün ganimeti, kahve kitapsız kitap kahvesiz düşünülebilir mi hiç?




Sevgiler,

 

You Might Also Like

1 yorum

  1. Botanik çizimi cidden apayrı bir resim konusu, çok titiz, çok ince bir iş. Resimle biyolojinin çok estetik bir bileşimi resmen, birkaç kez denedim ama hiç benlik olmadığını gördüm, alışmışım tabii boyalı ellere, pis fırçalara ve darmadağınık çalışmaya :) Belki sen de denersin, ben çok iyi yapacağını düşünüyorum <3

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli, haydi sohbete katılın!

We Have A Rule

We Have A Rule

Yasal Uyarı

Bu sitedeki tüm metin ve görseller, telif hakkı yasası ile korunmaktadır. İzinsiz ve kaynak göstermeden kullanımı, yasanın ihlali sebebi ile kullanan kişi hakkında yasal işlem başlatma sebebi sayılır.

Twitter

Subscribe