Somewhere Over The Rainbow

Pazartesi, Haziran 20, 2016



Urban Decay'in Electric paleti, bugüne kadar en sevdiğim palet olabilir. Renkler, yoğunlukları ve birbirleriyle uyumları ef-sa-ne!

Palet bildiğim kadarıyla hala satışta ve ben elimdekini yedeklemeyi bile düşünecek kadar büyük bir aşk yaşıyorum kendisiyle. Genelde ürün incelemelerini yazdıktan sonra, özellikle de bu bir makyaj ürünüyse, o ürünü nasıl kullandığıma dair sorular geliyor. Ben de bu mükemmel paleti kendisiyle tanışmamış olanlar ve paletiyle farklı bir şeyler denemek isteyenler için için aksiyon halindeyken göstermek istedim.

Öncelikle bu görünüm için ilham kaynağım olan şarkıyı buraya tıklayarak dinleyebilirsiniz. Aşk, sevgi, hoşgörü güzel şeyler... Huzur, ukulele sesi, tatlı bir esinti; #loveislove diyor ve dünyayı güzellik kurtaracak diye ekliyorum, neler yaptığımı anlatmaya başlıyorum.

Öncelikle gözlere Urban Decay'ın eye-primer kremini sürerek başlıyoruz. Sonra Kiko'nun standart beyaz farı ile zemini beyaz bir kanvasa çeviriyoruz. Akabinde bir tarafa sırasıyla thrash, freak ve fringe; diğerineyse slowburn, savage ve jilted renklerini sürüp, bir blending fırçasıyla iyice birbirlerine yediriyoruz. Aynı işlemi göz altlarına da sırayla yapıyoruz ama çok abartmıyoruz, ince ince sürüyoruz. Üzerine önce kalemle (ben Dior waterproof Pro-liner kullandım) siyah ve mat bir çizgi çekip, üzerinden de eyeliner ile geçiyoruz (Urban Decay - Ink for eyes). Ardından rimel  (Maybelline - Lash Sensational) uygulayıp gözleri tamamlıyoruz.

Yüz için Clinique fondöten ve kontür stickleri,  M.A.C Modern Mandarin allık, Benefit Watts'up aydınlatıcı ve Benefit Fake-up concealer kullandım. Kaşlarda M.A.C kaş liner'ı ve Kiko kaş rimeli var. Ruj ise Nars Cruella Velvet Matte.

En son olarak da, birkaç fıs M.A.C Studio Fix ile makyajı sabitleyip, makyaj çantasını kapatıyoruz. 


Benim çok eğlenerek yaptığım bir makyaj oldu bu, konserler, festivaller ve neşeli yaz akşamları için birebir. Gerçi bence markete, alışverişe ya da arkadaşlarla birer buzlu kahve içmeye giderken de gayet keyifle yapılabilir, çünkü neden renklerin tadını çıkarmayalım ki? Electric palete olan hislerim belli, belki ilerde bu paletle yapılmış başka görünümler de paylaşabilirim. Ne dersiniz?

Aranızda bu palete sahip olan ya da almayı düşünen var mı? Renkleri seviyor musunuz? Hadi sohbet edelim çünkü yaşasın makyaj muhabbeti!

Sevgiler,

You Might Also Like

8 yorum

  1. İnanamıyorum ya, bu kadar tesadüf olabilir mi! Benim demin ''Guilty pleasure'' olarak yazdığım maddeyi, gayet keyif alarak, başarıyla ve çatır çatır uygulamışsın, go girl!!! Bana cesaret verdin resmen, ben daha bir adet rengi sürmek için kara kara düşünüyordum :) Çok yakışmış, bir sürü böyle post olsa keşke <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım Eylül :) Hiç düşünme bence, renkler çok güzel <3

      Sil
  2. İnanılmaz olmuuuuuuuuş!!! Bayıldım bittim diyebilirim. Rengarenk bir gökkuşağını giyip dolaşmak insana ne biçim enerji verir hayal edebiliyorum... Lütfen böyle postlar da yap arada olur mu Meriç, okumak da ilham almak da çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Değil mi, arada böyle postlar yapmak lazım, renk lazım :)

      Sil
  3. Ba-yıl-dım! Makyajı başarıyla ve rengarenk yapanlara imreniyorum ve çok yakıştırıyorum! Yukarıdaki fotoğraf gerçekten efsane!
    Ben de renkli çok seviyorum aslında, hatta kendime yaptığım favori makyajım turkuazlı birşeylerdi. Ama gözlerim çok iri olduğu için genelde fazla iddialı durur diye göz makyajını bir doz az yapıyorum 🙈
    Çok beğendim, farklı bir makyaj da görmeyi merakla beklerim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim! Sen de yapıp paylaş aslında ne güzel olur, turkuaz çok yakışmıştır eminim ki!

      Sil
  4. yalnız o masmavi gözlerin ne güzel ortaya çıkmış Meriç! çok güzel oynamışsın renklerle, sırf eğlenmek için bile yapılır bu makyaj :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Pınar <3 Aynen öyle, insana enerji veriyor :)

      Sil

Yorumlarınız değerli, haydi sohbete katılın!

We Have A Rule

We Have A Rule

Yasal Uyarı

Bu sitedeki tüm metin ve görseller, telif hakkı yasası ile korunmaktadır. İzinsiz ve kaynak göstermeden kullanımı, yasanın ihlali sebebi ile kullanan kişi hakkında yasal işlem başlatma sebebi sayılır.

Twitter

Subscribe