Yeni Yıl Kararları: 2016

Cuma, Ocak 01, 2016


Yılbaşının en güzel yanlarından biri de önümüzde bizi bekleyen ışıl ışıl, tertemiz sene için kararlar almak, kendimize hedefler koymak. Bu sene benim öncelikli hedeflerim evin tadilatını bitirip taşınmak, düğünümüzü başarıyla tamamlamak (ehehe) ve bu çılgın koşturmacanın sonunda Can ve Maya ile televizyonun karşısına kurulup pizza eşliğinde Game of Thrones'un yeni sezonunu izlemek. Ancak 2016 hedeflerim bunlarla sınırlı değil tabii ki.

  • Blogda her hafta en az 2 yeni yazı paylaşmak ("En az" ibaresi kilit nokta. Hedef büyük.)
  • Yoga konusunda ilerleme kaydetmek (hatta günlük bir alışkanlık haline getirmeyi başarmak)
  • Daha az endişelenmek, daha çok "amaan boş veeer" demek
  • Yeni şeyler denemek, yeni yerler ve tatlar keşfetmek
  • Daha da çok okumak! (2015 bu açıdan hiç fena değildi, ama tempoyu daha da arttırmak süper olur!)
  • Kendim için fotoğraf çekmeyi unutmamak!
  • Üstteki maddenin devamı niteliğinde: Bir kişisel fotoğraf projesi tamamlamak
  • Her hafta yeni bir tarif denemek!
  • Where Chefs Eat kitabındaki İstanbul listesinde yer alan tüm adreslere gitmek, denemek ve izlenimlerimi paylaşmak
  • Fırsat buldukça ilgi alanıma giren workshop'lara katılmak
  • Negatif insanları kendi hallerine bırakıp kendi olumsuzluklarını bana yüklemelerine izin vermemek. (Mutsuz insan mutsuz eder. Go go go!)
  • Maya'yı zayıflatmak! Evet biraz ilginç bir madde olduğunu itiraf etmeliyim, ama benim güzel Maya'm ilerleyen yaşı ile birlikte iyiden iyiye tatlı bir patatese dönüştü. Daha fazla hareket ve daha az abur cubur ile kendisine en azından bir 5-6 kilo verdirmeyi hedefliyorum.
Bunların çoğu, new year resolutions'dan ziyade after the wedding resolutions oldu sanırım! Eh tam bir geçiş dönemine denk gelince, bazı şeylere ister istemez yeni evimize yerleştikten sonra fırsat bulabileceğim. Ama sırf bu yüzden her sene yaptığım bu güzel ritüeli es geçmeye gönlüm el vermedi. Sizin yeni yıl kararlarınız, planlarınız neler? Her yeni yılda kendinize verdiğiniz sözleri tutuyor musunuz? Yoksa pazartesi diyet salı Shake Shack diyenlerden misiniz? Yorumlarınızı bekliyorum!

p.s.: Yazıyı pizza ile açıp Shake Shack ile kapattığımın farkındayım, bilinçaltım bir şey mi söylemeye çalışıyor acaba? Gidip bir bardak su içeyim en iyisi!

Sevgiler

You Might Also Like

6 yorum

  1. Ben de bu sene ilk defa pilatese başlamayı düşünüyorum. Ocak ayında işle alakalı olarak mümkün değil gibi ama şubat başında ilk dersime kayıt olacağım. Gitmeye üşenmezsem süper olacak :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üşenmeyin üşenmeyin! :) Sağlığınız için çok güzel bir adım olur, zaten bir kaç kez gittikten sonra dersleri kaçırmak istemeyeceksiniz!

      Sil
  2. Bu sene benim de özellikle iki isteğim var blogumu ilerletmek ama kafa rahat olması için de inşallah atanmak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, umarım en kısa zamanda atamanız gerçekleşir! Aynı durumda olan bir arkadaşım var, tahmin edebiliyorum az çok... Ayrıca bloglar boş kalmasın, dilerim hep güzel güzel yazılar yazıp paylaşırız bu sene :) Çok çok sevgiler!

      Sil
  3. Bütün kararlarını can-ı gönülden destekliyorum sevgili Paws and Heels'ciğim! (ay hemen sulandırdım işi öf^^) Ama en çok ''Her hafta en az iki blog postu'' ve ''kendin için bir fotoğraf projesi'' kararlarını merakla ve hevesle bekliyorum. Bu blog şimdiden o kadar sağlam, dolu ve harika ki, hiç şüphem yok daha da muhteşem olacağına. Maya'cık şöyle fit bir forma girsin, benim dobik Şeker'ime de ilham olsun, artık Şeker yürürken iki yandan karnı çıkıyor, portakal yutmuş yılan gibi oldu yavrum. Bütün dileklerin ve yeni yılın kutlu olsun, Maya kıza öpücükler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi hemen kikirdedim şen yorumunla :)) Ayrıca çok teşekkür ederim bir kez daha! Portakal yutmuş yılan benzetmen de müthiş yerinde, yalnız artık Maya portakalı geçti karpuza doğru ilerliyor hahaha. Öpüyorum çok hem seni, hem Şeker'ciğimi.

      Sil

Yorumlarınız değerli, haydi sohbete katılın!

We Have A Rule

We Have A Rule

Yasal Uyarı

Bu sitedeki tüm metin ve görseller, telif hakkı yasası ile korunmaktadır. İzinsiz ve kaynak göstermeden kullanımı, yasanın ihlali sebebi ile kullanan kişi hakkında yasal işlem başlatma sebebi sayılır.

Twitter

Subscribe