Urban Decay Gwen Stefani Palette

Cuma, Ocak 08, 2016



Söz konusu kozmetik olunca en sevdiğim markalardan biri tartışmasız Urban Decay. Sansasyonel Naked paletlerinin yanında, Primer Potion ve Ink for Eyes gibi bir çok şahane ürüne de sahip olan markayı sevmek için sebep çok.

Geçtiğimiz aylarda markanın Gwen Stefani ile bir işbirliği yapacağını duyduğumda oldukça heyecanlandım. Gwen Stefani'nin tam bir mükemmeliyetçi olduğunu bildiğimden, ortaya çıkacak paletin şahane olacağı daha en başından belliydi. Yanılmamışım... Şu an elimde tuttuğum paleti size en kestirme yoldan nasıl tanımlarım diye evirip çevirirken aklımdan geçen tek kelime "Mükemmel"!


Palette 15 tane must have diyebileceğimiz renk var. Bunlardan 12'si tamamen yeni, 3 tanesi ise UD'nin mevcut far koleksiyonundan tanıyabileceğiniz tonlar. Natürel tonları mix&match edebileceğiniz öyle güzel ışıltılı renkler var ki, tek bir paletle çok çeşitli görünümler çıkartmak mümkün.

Paletteki renkler:

Blonde: Açık bej, içinde çok çok hafif pembelik var
Bathwater: Altın ışıltılı açık bej
Skimp: Saten bej
Steady: Altın metalik detaylı bakır
Punk: Mat kızıl kahve
Baby: Soğuk metalik bronz
Anaheim: Mat sütlü kahve
Stark: Pembe açık nude
Zone: Mat kahve
Serious: Hafif ışıltılı koyu gri (Favorim!)
Pop: Işıltılı mercan (Diğer Favorim!)
Harajuku: Metalik açık pembe
Danger: Metalik lacivert, içinde açık mavi parıltılar var
1987: Metalik altın
Blackout: Mat, siyah



Mat olan Punk, Zone, Stark ve Anaheim kremsi bir dokuya sahip, bu da onları diğer tonlarla karıştırmayı kolaylaştırıyor. Renklerin tamamı hem günlük kullanım için hem de önemli etkinlikler için kullanılabilir. Pigmentasyon halihazırda güçlü, ancak altına bir de primer uygularsanız renkler kendini daha da güzel gösteriyor.

Aslında almaya niyetlendiğim palet Vice 4'tü ama bu altın-beyaz paletteki birbirinden güzel renklere karşı koyamadım. Pişman mıyım? Tabii ki hayır! Tavsiye eder miyim? Büyük harflerle EVET!

Siz UD ürünleri hakkında ne düşünüyorsunuz? En sevdiğiniz palet hangisi? Sohbete katılın :)

Sevgiler
♥ 


You Might Also Like

14 yorum

  1. Gidip gelip bakıyorum buna. Dayanamayıp alıcam galiba sonunda :D

    YanıtlaSil
  2. Naked 2 tüm farlarım arasında en favorim. Ama bu da mükemmel bir palet. Bunda da gözüm var valla ne yalan söyleyeyim. Ocak için çok geç, gel şubat maaşı gel :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birini alınca ötekinde aklı kalıyor insanın :)

      Sil
  3. Renkler, tasarım, her şey şahane görünüyor. Siz her seferinde primer kullanıyor musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her gün primer kullanmıyorum doğrusu, ama eğer 3-4 saatten daha uzun süreli bir etkinliğe gidiyorsam mutlaka önce primer sürüyorum.

      Sil
  4. Bu gerçekten mükemmelmiş. Bugün bir bloggerın snapchatinde gördüm ilk defa fakat ışıktan dolayı sanırım renkleri çok kötüydü ve hiç beğenmemiştim. ama şimdi burada görünce haksızlık ettiğimi anladım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkleri cidden çok güzel, daha doğrusu çok fonksiyonel. Siyah, pembe, parıltılı altınlar ve lacivert şık bir makyajda kullanılabilirken natürel tonlar da tam günlük kullanıma uygun olmuş :)

      Sil
  5. Hiç kullanmadığım ürünlerden biridir bu paletler, daha doğrusu farlar, bir de cidden iyi uygulayamıyorum. Fakat bu palet beni büyüledi, ortaokul ve lise yıllarımda bir numaralı ikonumdu Gwen Stefani, o kadar çok dinlerdim, kendimce taklit ederdim ki! Paletteki renklerin isimlerini okurken de epey gülümsedim, neredeyse hepsi No Doubt şarkılarından alınmış :) En sevdiklerimden birini sana hediye ediyorum Meriç, bu paletle süslenirken dinle e mi! <3 https://www.youtube.com/watch?v=8k_g9hDeOic

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa hemen açtım şu an dinliyorum! Evet evet renk isimleri birer gülümseme yarattı bende de. O uygulama kısmı tamamen pratiğe bakıyor aslında, hele senin gibi bir sanatçının elinden neler çıkar neler, malzemeye alışmak gerek sadece :)

      Sil
  6. Muhteşem ötesiymiş. Ben de almaya niyetlendim şu an. Çok cezbedici!

    YanıtlaSil
  7. bu paletin fiyatınedir acaba bı de swatchları ile ilgili bir yazı super olur simdiden tesekkurler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Sephora'larda fiyatını öğrenebilirsiniz, alalı bir süre geçtiği için şuan hatırlayamıyorum. Swatchlar ve hatta örnek bir makyajı da paylaşmak planlarım arasında :)

      Sil

Yorumlarınız değerli, haydi sohbete katılın!

We Have A Rule

We Have A Rule

Yasal Uyarı

Bu sitedeki tüm metin ve görseller, telif hakkı yasası ile korunmaktadır. İzinsiz ve kaynak göstermeden kullanımı, yasanın ihlali sebebi ile kullanan kişi hakkında yasal işlem başlatma sebebi sayılır.

Twitter

Subscribe