P+H Gururla Kutlar: 1 AY!

Perşembe, Ocak 28, 2016



Kutlamaya sebep bulunca, kutlamadan geçmemek lazım! Bugün Paws + Heels blog açılalı tam 1 ay oldu! İşin garip yanı üzerimde sanki çok daha uzun zamandır burada yazıyormuşum gibi bir his var. Epeyce güzel bir his...

Geride bıraktığımız bu bir ayın blog istatistiklerini kontrol ettim bugün, bir ay önce hedeflediğim (daha doğrusu tahmin ettiğim) sayının tam iki katına eriştik. Şaşırmaktan daha çok sevindiğimi itiraf etmeliyim! Demek ki benim yazarken aldığım keyfi paylaşan bir sürü kişi varmış farklı farklı bilgisayar ekranlarının başında.

Ne çok şey oldu bu bir ayda... Yıl sonu geldi, neşeli şarkılar eşliğinde 2016'yı karşıladık, hatta neredeyse bir koca ocak ayını bitirdik. Bazen iyi bir bardak dolusu kahvenin izinden gittik, bazen uzak sokaklarda evcil hayvanlar için kurulmuş cennetler keşfettik, bazen de hayatın bazı günler bonkörce dağıttığı ekşi limonlardan limonata yapmak hakkında sohbet ettik (-ki duyduğuma göre bu limonatanın yanına mis gibi bir kek yapanlar da olmuş:)).

Bir de ayrıca değinilesi güzellik oldu bu süre içerisinde: Geçtiğimiz günlerde Lifestyle Bloggers TR açıldı. Blogların diğer sosyal medya platformlarının gölgesinde kalmaya başladığı ve bloglar arası etkileşimin bundan 5-6 sene öncesine göre müthiş azaldığı bugünlerde hala okuyan, yazan, ortaya özgün ve kaliteli bir şeyler koymak için çaba sarf eden bloggerları bir araya getirmeyi amaçlayan ve günden güne büyüyen bir Google+ topluluğu Lifestyle Bloggers TR. Şimdiden oldukça keyifli bir platform oldu hepimiz için, siz de blogunuzla beraber katılmak ve birbirinden keyifli bloglar keşfetmek isterseniz bekleriz!

Bunların dışında, hala devam eden bir de çekiliş başladı bu ay: Lush'tan Snow Fairy çekilişine katılmak için buraya tıklayabilirsiniz!

Dolu dolu bir ay ve biriken bir sürü güzel anı... Kiminiz 2010'da ilk blogumu açtığımdan beri benimlesiniz, kiminiz de belki daha bugün ilk kez geldiniz bu siteye. Teknoloji sürekli gelişiyor ve haliyle ilhamı paylaşma şekillerimiz de sürekli değişiyor. Ancak itiraf etmeliyim ki benim için blog yazmanın ve okumanın tadı da yeri de bambaşka. Böyle düşünenlerden olduğunuz, benimle birlikte güldüğünüz, güzellikleri paylaştığınız ve en çok da tüm bunların ortaya çıkması için gereken ilham ile motivasyonu yarattığınız için teşekkür ederim. Birlikte daha nice aylara!

Sevgiler

You Might Also Like

8 yorum

  1. Kutlu olsuuun! Kişisel olarak ben okumaktan çok keyif alıyorum bu blogu. Yeni yazı görüce seviniyorum ^^

    YanıtlaSil
  2. Birinci ayınız kutlu olsun :) Benim için burası açıp bugün yeni bir şeyler var mı diye baktığım nadir sayfalardan oldu kısa sürede. Hakikaten blogların yeri ayrı. Elinize sağlık.
    Dediğiniz gibi daha nice yazılarda görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel sözler bunlar :) Çok teşekkürler!

      Sil
  3. Çok güzel oldu burası çok. Hep böyle dolu dolu devam etsin <3

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Meriç,
    Ben blogunu 2010 yılından beri takip edenlerdenim, yazdıklarını, hayata bakışını ve açıkcası Maya kızı çok seviyorum :) Kesinlikle senin gibi blogların değerinin kaybolmaması gerektiğini düşünüyorum, en kötü ihtimalle kendimiz için hiç kaybolmayacak bir günlük tutmuş oluyoruz. Bahsettiğin Lifestyle Bloggers TR platformuna da göz attım, Google + konusunda çok deneyimsiz olsam da en azından katılma talebinde bulunabildim :)
    Yazacağın bütün yazıları dört gözle bekliyorum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aramıza hoş geldin o halde! G+ konusunda sanırım hiçbirimiz pek uzman sayılmayız ama önemli olan niyet değil mi! :)) Çok çok sevgiler, Maya'cığımın selamı var!

      Sil

Yorumlarınız değerli, haydi sohbete katılın!

We Have A Rule

We Have A Rule

Yasal Uyarı

Bu sitedeki tüm metin ve görseller, telif hakkı yasası ile korunmaktadır. İzinsiz ve kaynak göstermeden kullanımı, yasanın ihlali sebebi ile kullanan kişi hakkında yasal işlem başlatma sebebi sayılır.

Twitter

Subscribe