M.A.C Mehr: Abartıldığı Kadar Var Mı?

Cuma, Ocak 22, 2016


Evet bu başlık için çok düşündüm, itiraf ediyorum. Mythbusters göndermesi yapmak istedim önce, ancak çılgın bir beyin fırtınası seansından sonra herkesin aklındaki soruyu doğrudan sormanın daha iyi olacağında karar kıldım: Her güzel şey biraz abartıyı hak eder (teşekkürler Gandalf) ama bu ruj bu abartıyı hak ediyor mu?

{Tüm yazıyı ve ayrıntılı incelemeyi okumaya üşenenler için baştan söyleyeyim: Ruj mükemmel, övgüler gerçek!}

M.A.C'in mat ruj serisinden Mehr, Türkiye'de satışa sunulmasının ardından bir anda birçok kişinin makyaj çantasına giriverdi. Tahmin edersiniz ki o makyaj çantalarından biri de benimki.

Mehr'in rengi içinde az miktar kahvelik bulunduran bir gül kurusu. Mat olması ayrıca bir bonus, kağıdın olduğu gibi rujun da matını daha çok seviyorum. Peki Mehr'i diğer gül kurusu rujlardan ayıran nedir? Gözlerim kapalı cevap veriyorum ki: Kalıcılığı!


Bu tonlardaki rujların en büyük handikapı gün içinde hiçbir şey yiyip içmeseniz bile uçup gidiyor olmaları. Ancak Mehr için bu söz konusu bile değil. Rujunuzu sürüp evden çıkıyorsunuz (hele bir de Fix+ sıktıysanız iyice sağlamlaşıyor) ve hatrı sayılır büyüklükte bir dilim brownie cheesecake ve orta boy sütlü filtre kahveden sonra bile rujunuz yerinde duruyor. Üstelik bu kalemsiz hali! Eğer Mehr ile birlikte kullanılacak bir kalem istiyorsanız Soar'ı tavsiye ederim, renkleri oldukça uyumlu.

Rujun güzel yanlarından bir diğeri de dudak ile bütünleşiyor oluşu. Bunu her mat M.A.C ruju için söyleyemeyiz, ama Mehr bu konuda oldukça başarılı (yapı olarak kendisine oldukça benzeyen bir başka mat efsane Lady Danger hakkında daha sonra yazacağım).

Benim için sonbahar ve kış aylarında severek kullanacağım bir ruj oldu Mehr. Özellikle kahve ve bronz tonlardaki göz makyajı ile çok yakıştırdım.

Siz ne düşünüyorsunuz? Tıpkı parfümlerin her tende farklı duyulması gibi, rujların duruşu da kişiden kişiye değişebiliyor. Aranızda Mehr kullanan ya da kullanmayı düşünen var mı? Düşüncelerinizi mutlaka paylaşın!

Sevgiler
♥ 

You Might Also Like

6 yorum

  1. Hande Yılmazer22 Ocak 2016 13:31

    Merhaba, bu sayfaya Mehr ruj hakkında araştırma yaparken tesadüfen geldim. Bir şeyler söylemeden geçip gitmek istemedim. İncelemeniz çok güzel olmuş. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Ennnn sevdiğim mac ruj oldu mehr benim için. Kalıcılık konusunda üstüne tanımıyorum!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyim, beni de en çok kalıcılığı şaşırttı.

      Sil
  3. bence mac'in en güzel tonlarından biri bu <3 yash'i da da denediniz mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yash bana swatchlarda biraz fazla soluk geldi ama bire bir denemedim doğrusu. Bir göz atmak lazım :)

      Sil

Yorumlarınız değerli, haydi sohbete katılın!

We Have A Rule

We Have A Rule

Yasal Uyarı

Bu sitedeki tüm metin ve görseller, telif hakkı yasası ile korunmaktadır. İzinsiz ve kaynak göstermeden kullanımı, yasanın ihlali sebebi ile kullanan kişi hakkında yasal işlem başlatma sebebi sayılır.

Twitter

Subscribe