Lush New! Katı Şampuan

Pazar, Ocak 17, 2016


Eğer beni eski bloglarımdan ya da sosyal medyadan takip ediyorsanız, Lush'a olan aşkımı da biliyorsunuz demektir. Ürünleri mükemmel, çalışanları çok yardımcı ve her ziyarette mutlaka bir başka ürünün tester'ını veriyorlar. Türkiye pazarından çekildiğine en çok üzüldüğüm markaların başında geliyor Lush. Keşke yine gelsen Lush. Güzel Lush. Cici Lush.

En son gidişimde elimdeki listede tarçınlı, naneli ve biberiyeli New! katı şampuan en üstte yer alıyordu. Hakkında saçları daha hızlı uzattığı, yeni saç oluşumunu desteklediği ve saçları parlaklaştırdığı gibi yorumlar okumuştum ve denemek için sabırsızlanıyordum. Katı şampuanlara biraz kuşkuyla yaklaşan biri olsam da (hemen bitecekmiş hissi!) bu kez gerçekten etkilendiğimi itiraf etmeliyim. Küçücük bir hareketle bile öyle çok köpürüyor ve bitmesi o kadar uzun sürüyor ki... Mis gibi tarçın kokusu da bonus!

Kendi deneyimime gelince:
1- Süper parlaklık! Şampuanı kullandıktan bir gün sonra bile gören birçok kişi saçımın ne kadar parlak ve sağlıklı göründüğünü söyledi. Bu da şampuanın anında fark yarattığını gösteriyor. Saçını uzatma sürecindeki biri olarak böyle parlak ve sağlıklı görünen saçlara (hem de hızlıca) kavuşmak beni oldukça mutlu etti.
2- Hızlı uzama vaadi gerçek! Zaten favoriler favorisi şampuan-saç kremi serisi Organix Biotin & Collagen saçımın normalden daha hızlı uzamasına yardımcı oluyordu. New! de benzer bir etki gösterdi ve saçımın uzama hızında bir artış gözlemledim. Ayrıca saça belirgin bir yumuşaklık verdiği de doğru.
3- Kokusu çok güzel! Tarçın, biberiye ve nane. İnternette bu kokuyu sevmemiş olan birkaç kişi ile karşılaşsam da benim için çok güzel bir koku karışımı oldu bu! (Tam olarak nasıl koktuğunu görmek isterseniz en yakın marketten bir adet tarçınlı Brooklyn sakızı alabilirsiniz!) Üstelik çok güzel köpürüyor. Kim daha fazla köpüğe hayır diyebilir!?
4- Uzun süre kullanılıyor! Bu küçük görünen konsantre şampuancık haftalarca bitmiyor.

Sonuç: Bir sonraki Lush ziyaretinde yine alınacak!

Aranızda New! katı şampuanı kullanan ya da kullanmayı düşünen var mı? Peki favori Lush ürünleriniz neler? Lush sohbeti güzel sohbet, yorumlarınızı ve tweetlerinizi eksik etmeyin!

p. s. Şu an devam etmekte olan Lush Snow Fairy çekilişine buradan katılabilirsiniz!

Sevgiler
♥ 

You Might Also Like

10 yorum

  1. Merhaba bu katı şampuanlar hemen bitecek gibi duruyor ya cesaret edemiyorum. Siz ne kadar zaman kullandınız sizinkini?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, benimkini kullanmaya başlayalı tam 2 ay dolmak üzere, hala da bitmedi.

      Sil
  2. Zaten severdim ama bu paylaşımlar sayesinde (ya da yüzünden mi demeliyim) adeta aşeriyorum artık Lush ürünlerini:) Keşke Türkiye'ye yeniden açılsa da daha kolay ulaşsak bu mis kokulu güzellere. Bunu da yazdım listeme.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah keşke ya, change.org'da imza kampanyası mı başlatsak ne yapsak :)

      Sil
  3. Gerçekten çok güzel bir tarçın kokusu var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaaa sen bugün o yüzden mi eline alıp da içine çektin kokusunu! Ahaha akşam akşam güzel güldürdün beni, çok yaşa sen canım arkadaşım :D

      Sil
  4. En sevdiğim ürünlerin sahibiydi Lush. Hele o duş jeli Flying Fox <3 İlk maaşımı aldığımda İzmir Gül Sokak'ta tüm sokağı kokutan o mağazada soluğu almış ve o maaşın tam yarısını orada bırakmıştım. Hiçbir zaman pişman olmadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa gerçekten ne kadar güzel kokardı Flying Fox! Şimdi siz söyleyince hatırladım... Keşke yeniden açılsa da yine maaşların yarısını bırakıp hiç pişman olmasak :)

      Sil
  5. geçen seneki milano seyahatimde ben de bi katı şampuanını almıtım lush'ın meriç. dediğin gibi azıcık bi miktarın nası o kadar köpürdüğüne hayret ettim. ama sanırım ben çok da bana uygun olmayan, saçlarımı kurutan bi çeşit almışım ki üzerine saç kremi uygulamadan kullanmaya devam edemedim. o gün bugündür banyonun köşesinde çaresizce tekrar kullanılmayı bekliyo. senin şu yazından sonra bi şans daha vereyim ben arkadaşa, belki bu sefer daha iyi gelir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa, tüh kötü denk gelmiş! Ama sırf köpüğü için bile bir şansı hak ediyor sanki... Güle güle kullan diyorum o zaman, hem belli mi olur belki bekledikçe güzelleşmiştir şarap gibi :)

      Sil

Yorumlarınız değerli, haydi sohbete katılın!

We Have A Rule

We Have A Rule

Yasal Uyarı

Bu sitedeki tüm metin ve görseller, telif hakkı yasası ile korunmaktadır. İzinsiz ve kaynak göstermeden kullanımı, yasanın ihlali sebebi ile kullanan kişi hakkında yasal işlem başlatma sebebi sayılır.

Twitter

Subscribe