Lifestyle Bloggers TR

Pazartesi, Ocak 25, 2016



Google+ ile aranız nasıl? Dürüst olmak gerekirse, geçtiğimiz aya dek ben kendisine bir hayli uzaktım. Hala da "gurusu" değilim (hehe) ama az çok bir şeyler yapmayı öğrendim ve öğrendikçe de çok güzel bir şey keşfettim! Topluluklar!

Topluluklar bir zamanlar çok sevdiğimiz Facebook gruplarına benziyor, benzer ilgi alanlarına sahip insanları bir araya getiriyor, ancak onu diğer sosyal mecralardan ayıran bir şey var: Topluluklar sanki özellikle biz bloggerlar için yaratılmış!

Blog yazılarınızı paylaştığınız bir havuz düşünün... Bu havuzdaki diğer kişiler de tıpkı sizin gibi birer blogger: Kaliteli içerik yaratmaya çalışan, özgün postlar hazırlayan, yaptığı işe özenen kişiler. Benzer ilgi alanları ve zevkleri olan bloggerlar bir araya gelince de hem herkesin yarattığı içerik doğru adrese ulaşmış oluyor, hem bloglar yorumsuz kalmıyor (bilenler bilir, bloggerın enerji kaynağı yorumlardır) hem de harika bir bilgi ve ilham alışverişi ortamı sağlanıyor.

İşte bu topluluklar arasında dolaşırken, bizim için, yani Türkiye base'li lifestyle bloggerları için mevcut bir grup olmadığını fark ettim ve tabii ki hemen işe koyuldum!


İşte karşınızda Lifestyle Bloggers TR!

Eğer siz de bir blog yazarıysanız gruba şimdiden hoş geldiniz! Değilseniz de sorun değil, üye olmadan da içeriği görüntüleyebilir, hoşunuza gidebilecek yeni bloglar keşfedebilirsiniz. Hadi  hemen yukarıdaki görsele tıklayın da başlayalım! 

Sevgiler


You Might Also Like

11 yorum

  1. İleride bir gün kendi blog'umu açtığımda üye olacağım ilk grup da belli olmuş oldu böylece :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel fikir sevgili Meriç:)
    Zamanın da ben de toplulukları bir araştırıp bırakmıştım çünkü pek aktif olanını bulamıyorsun.
    Hemen katıldım, bol bol blogger'ımız olsun, içerikleri paylaşalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanırsak olur bence! Sevdiğimiz blogları ekledikçe istediğimiz hareketi yakalarız diye umuyorum :)

      Sil
  3. Bayıldım bu fikre. Gelsem hemen mesela nasıl olur? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahane olur şahane :) Pek güzel oluyor daha şimdiden <3

      Sil
    2. Süper olmuş bu, olsa deyip duruyordum zaten, tam isabet oldu! O zaman geliyorum :)
      Haber verdiğin için teşekkürler Merve'cimm! <3

      Sil
  4. Ne güzel yapmışsın yine! Ben de okuyacak güzel bloglar arıyordum, beğenip beğenip okurum artık. Yaşasın yeni Meriç oluşumları!! <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam hayal ettiğim gibi oldu :) Umarım böyle devam eder!

      Sil
  5. İyi açmışsınız hakkaten, o kadar güzel oldu ki bu kaliteli içerikleri okumak. Açıkçası ben blog dünyasından baya ümidi kesmiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok kesmeyelim, sayımız azaldı ama hala varız :)

      Sil

Yorumlarınız değerli, haydi sohbete katılın!

We Have A Rule

We Have A Rule

Yasal Uyarı

Bu sitedeki tüm metin ve görseller, telif hakkı yasası ile korunmaktadır. İzinsiz ve kaynak göstermeden kullanımı, yasanın ihlali sebebi ile kullanan kişi hakkında yasal işlem başlatma sebebi sayılır.

Twitter

Subscribe