Hediyeniz Var! Walking in a Winter Wonderland Wallpaper

Salı, Ocak 26, 2016




Yılın bu en sevdiğim çeyreğinde hediye almak kadar çok sevdiğim bir başka şey de hediye vermek. Geçen kış çektiğim bu karlı fotoğrafla yaptığım wallpaper bir süredir kendi iPhone ekranımı süslüyordu. Bu süre içinde arka arkaya birkaç kişi kendisini beğenip nereden indirdiğimi sorunca, şu an yağan karı da bahane edip paylaşmanın güzel bir fikir olacağını düşündüm.
Yandaki fotoğrafın üzerine tıklayıp büyük boyutta açarak kaydedebilirsiniz. (Boyut standart iPhone ekran ölçülerinde ama diğer telefonlarda da ufak tefek ayarlamalarla güzel duracaktır.)
Sahip olduğu şeyleri kişiselleştirmekten büyük zevk alan biri olarak bu tarz dijital hediyeleri de oldum olası çok sevmişimdir. Bundan sonraki zamanlarda da sık sık P+H blogda böyle mini sürprizlerle karşılaşabilirsiniz. Gün içinde en çok baktığımız şeylerden biri telefon ekranımız olunca, o ekranda gördüğümüz şey insanın içini açan, mutluluk veren bir görsel olmalı değil mi? O halde güle güle kullanalım!

Sevgiler
♥ 

You Might Also Like

2 yorum

  1. Hemen indirdim hatta arkaplana koydum bile :D yaşasın kış yaşasın kar!!!
    (bi de her yer bembeyaz olsaydı...)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum ama bu sene yılbaşı beyaz geçti en azından :)

      Sil

Yorumlarınız değerli, haydi sohbete katılın!

We Have A Rule

We Have A Rule

Yasal Uyarı

Bu sitedeki tüm metin ve görseller, telif hakkı yasası ile korunmaktadır. İzinsiz ve kaynak göstermeden kullanımı, yasanın ihlali sebebi ile kullanan kişi hakkında yasal işlem başlatma sebebi sayılır.

Twitter

Subscribe