Coffee Talk: The Barn - Bokasso

Pazartesi, Ocak 04, 2016


The Barn, Berlin'e her gidişimde benim için uğranması gerekli yerlerin başında gelenlerden. Tam bir kahve mabedi, Auguststraße 58'de mini minnacık bir dükkan. Ama boyutu sizi yanıltmasın, bir kahve bağımlısı olarak bugüne kadar içtiğim en mükemmel kahvelere ev sahipliği yapıyor The Barn.

Kurucusu Ralf Rüller diyor ki: "İyi kahve bir diva gibi, eğer ona iyi davranmazsanız o da şarkısını söylemez." 19 senelik bankacılık kariyerinin ardından açıyor burayı, o da benim gibi kahvenin şekersiz içilmesi gerektiğini düşündüğünden şeker servisi yok. Ama hem tatlı hem tuzlu harika atıştırmalıklar mevcut. Harika derken, ciddi anlamda lezzetli ürünlerden bahsediyoruz! Hepsi de The Barn'ın mutfağında günlük olarak hazırlanıyor.


The Barn'dan yeteri kadar bahsettiğimize göre, gelelim asıl konumuza: Kahve! Bu müthiş kahvelerin tadını evde de çıkarabilmek için, filtre kahve makinenizle hazırlamak üzere çekirdek kahve alabiliyorsunuz The Barn'dan. Son gidişimde tercihim içinde şeftali, gül ve limon aromaları barındıran Etiyopya güzeli Bokasso oldu. Sidama'dan elle toplanan bu çekirdekler mineraller açısından zengin volkanik toprakta yetişiyor ve güçlü çiçeksi notalar içeriyor. İçmeden önce kokusunu uzun uzun içinize çekmek isteyeceğiniz kocaman bir bardak kahveden bahsediyoruz. Espresso olarak hazırlayabileceğiniz gibi, filtre kahve makinesi ile hazırlayıp içine biraz da süt eklediğinizde çikolata ve şeftali tonlarını da alabiliyorsunuz. Kısacası kahve severler için kocaman bir kupa dolusu harikalar diyarı!

İsim: Bokasso
Marka: The Barn
Nereden: Etiyopya, Sidama
Sertlik: Yumuşak
Notalar: Şeftali, gül, limon, (süt eklendiğinde çikolata)
Puan: 5/5

Sevgiler


You Might Also Like

8 yorum

  1. Şeftali mii? Gül müü? Ay ben daha neler öğreneceğim senden?! Bence sen bir gün böyle ufacık tefecik bir kahve dükkanı açarsın, dünyanın dört bir yanından topladığın kahve çeşitlerini sunarsın (ama benim gibi şeker bağımlıları için ufak bir şekerlik de bulundurursun? :) Vallahi müdavimi olurum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Off, ne güzel plan, ne güzel hayal! Şimdiden kafamda Etiyopya turları dolaştı bak, sonra sıcacık, minicik, Hogsmeade'deki Üç Süpürge gibi bir yer <3

      Sil
  2. Ben Münih'te öğrenciyim. 3 hafta önce hafta sonu için Berlin'e gittiğimizde Barn'dan christmas blend aldım kendime.
    Hayatımda içtiğim NET en güzel kahve. Kokusu mükemmel. Bunu da merak ettim bir sonraki ziyaretimde deneyeceğim. Tschüss!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel :) Afiyet olsun o zaman şimdiden!

      Sil
  3. Yumuşak ve içinde sitrus notaları olan kahvelere bayılıyorum. Önümüzdeki ay bir arkadaşım iş için Berlin'e gidecek, şimdiden arayıp benim için bir tane almasını rica ettim. Bu kahveli serinin devamı olacak mı? Starbucks kahvelerini mesela inceleseniz ne hoş olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet, olacak! Hatta niyetim olabildiğince eve giren her kahve hakkında bir şeyler yazmak :)

      Sil
  4. Böyle uzun uzun yazmanı özlemişim. Sen hep yaz inşaallah!
    Mutlu günler :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli, haydi sohbete katılın!

We Have A Rule

We Have A Rule

Yasal Uyarı

Bu sitedeki tüm metin ve görseller, telif hakkı yasası ile korunmaktadır. İzinsiz ve kaynak göstermeden kullanımı, yasanın ihlali sebebi ile kullanan kişi hakkında yasal işlem başlatma sebebi sayılır.

Twitter

Subscribe