Bir Kış Mucizesi: Kiko Kiss Balm

Cumartesi, Ocak 02, 2016


Bu balmlara ba-yı-lı-yo-rum!

Dudakları yumuşacık yapan, mis gibi kokan ve şeker gibi renk veren bu harika balmlar Kiko'nun bana kalırsa en müthiş ürünlerinden biri. Yazın Apricot rengini almış ve öyle severek kullanmıştım ki birkaç ay içinde bitmişti. Bu sefer de Blackberry ve Strawberry renklerini aldım. Kışın kuruyup çatlayan dudaklar için birebir.



Blackberry mavi alt tonlu iken, Strawberry tam bir tatlı kırmızı. Hafifçe renk verirken 15 SPF koruma da sağlayan bu balmlar öyle yoğun nemlendiriyor ki dudağı, tanıştığımız günden beri vazgeçilmez bir ürün oldu benim için. Bir tanesi çantamda, diğeri ise bilgisayar başında duruyor, aklıma geldikçe sürüyorum. İkisi de no-makeup makeup günleri için ideal. Üstelik tatları da çok güzel!

Kiko önümüzdeki haftalarda Türkiye'de de ilk şubesini açacak, yani artık bu güzel ürünler için yurtdışına gitmeyi beklemeye gerek kalmayacak. Şimdiden Kiss Balm'ları mutlaka denenmesi gerekenler listenize yazın!

Sevgiler
♥ 

You Might Also Like

6 yorum

  1. Kiko Türkiye'ye mi geliyor?!?!?!?
    İzmir'e de açılır mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmir konusunda bir bilgim yok ama İstanbul'a önümüzdeki ay içinde geleceklerini biliyorum :)

      Sil
  2. Ben de de coconut rengi var çok severek kullanıyorum geçen ay Milano'dan almıştım. Siz yeniden alacak olsanız hangisini tercih ederdiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ikisi arasından Blackberry'i sanırım. Ama genel olarak bir 4. alacaksam farklı bir renk denemeyi tercih ederim.

      Sil
  3. prettyinpink3 Ocak 2016 22:23

    Şeker gibi görünüyorlar, açılsa da gidip baksak

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli, haydi sohbete katılın!

We Have A Rule

We Have A Rule

Yasal Uyarı

Bu sitedeki tüm metin ve görseller, telif hakkı yasası ile korunmaktadır. İzinsiz ve kaynak göstermeden kullanımı, yasanın ihlali sebebi ile kullanan kişi hakkında yasal işlem başlatma sebebi sayılır.

Twitter

Subscribe