Merhaba Dünya! Paws + Heels Blog Yayında!

Pazartesi, Aralık 28, 2015


Merhaba, merhaba ve merhaba! Aylar süren çalışmaların sonunda, işte buradayız! Arka planda Beach Boys çalıyor, Maya ayağımın yanında mışıl mışıl uyuyor ve Paws + Heels blog, açılışı yapıyor!


P + H bir lifestyle blogu. Bir nevi güzel yaşama teşebbüsü, güzellikleri paylaştıkça çoğaltma niyeti. Bardağın dolu kısmına inanan (boş bardak görünce doldurmaya çekinmeyen), ayakkabı kadar ilham alışverişini de seven, kendine ısmarladığı bir kupa kahveyle keyfi yerine gelenler için bir ferah bir köşe.

Senelerdir süregelen blog yazma alışkanlığımın, son adresi. Bir miktar online günlük, bir miktar ilham panosu, bazen bilgi köşesi, bazen müzik kutusu. Bir koltukta 28 karpuz taşımayı sevenler, yolda bir iki tanesi düşüp patlarsa onu da kaldırıma oturup keyifle yiyenler, buradaysanız başlıyoruz!

Yorumlarınızı, fikirlerinizi, hikayelerinizi eksik etmeyin!

Bu arada, Instagram ve Twitter gibi sonsuz kadar sosyal ağdan bizi takip edebilirsiniz, hepsinin linkleri sitenin en üst kısmında, sağ tarafta bulabilirsiniz!

Paws + Heels'e hoş geldiniz!

Sevgiler
♥ 

You Might Also Like

14 yorum

  1. Ne güzel olmuuuş rengarennk!! Daha şimdiden içim açıldı, eline sağlık 4x4'lük olmuş her şey.

    YanıtlaSil
  2. Meriç buraya da yazmak istedim,her şey harika olmuş=) Güldüren, düşündüren ve bilgilendiren fanstastik içeriklerini de dört gözle bekliyorum, Maya'ya sevgiler=) Deniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne güzel bir tanım bu, tam da hedeflediğim şey!
      (Maya da öpücükler yolluyor:))

      Sil
  3. Nasıl belli bir bilenin elinden çıktığı, şahanesiniz şahane. About me ve FAQ sayfalarına da bayıldım, ellerinize sağlık. Bol bol yazı bekliyoruz ama haberiniz olsun! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Daha şimdiden bir sürü yazı hazır bile, hatta kalın :)

      Sil
  4. Merhabalar :)) Daha önceden yorum yapmamıştım ama bu güzelliklerle dolu olacağı her halinden belli blog'un ilk gününde sizi kutlamamak olmazdı. Elinize sağlık, pek sempatik detaylar var her köşede çok hoşuma gitti. Ben bir de istek de bulunacağım sizden, İstanbul'da köpekle yapılacak şeyler/gidilecek yerler hakkında bir yazı yazabilir misiniz? Bu sene haziranda İstanbul'a taşınacağız ve iki tane köpeğimiz var. Onları apartmana hapsetmek istemiyorum. Daha ilk yazınızdan istek parçada bulundum gibi oldu ama yazılarınızı beğeniyorum, bu konuya da yer verirseniz sevinirim. Tekrar hoş geldiniz ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok teşekkür ederim! Bu konu hakkında ben de uzun zamandır düşünüyorum, hatta tek bir yazı değil bir yazı dizisi bile olabilir. Yaza kadar tamamlanır diye tahmin ediyorum :) Paylaşımınız için teşekkürler, böyle güzel önerilerinizi hiç eksik etmeyin olur mu? Çok çok sevgiler!

      Sil
  5. Laci nin ilk dönemlerinden beri takipteyim. Burası da çok tatlı gözüküyor.Umarım eski bol yazılı günlerine dönersin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler! Sadece dilekler değil çalışmalar da bu yönde :)

      Sil
  6. Hoş geldiniz!!!
    Çok güzel olmuş burası ben yeni gördüm. Yukarıdaki temennilere katılıyorum sık sık yazın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bulduk, hatta siz de hoş geldiniz :)

      Sil
  7. laci hiç durmuyor sürekli üretiyor, yeni gördüm yenilikleri şimdiden heyecan bastı :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli, haydi sohbete katılın!

We Have A Rule

We Have A Rule

Yasal Uyarı

Bu sitedeki tüm metin ve görseller, telif hakkı yasası ile korunmaktadır. İzinsiz ve kaynak göstermeden kullanımı, yasanın ihlali sebebi ile kullanan kişi hakkında yasal işlem başlatma sebebi sayılır.

Twitter

Subscribe